Χρήσιμη Βιβλιογραφία

  • bibliografiaBerne Eric, (1999), «Παιχνίδια που παίζουν οι άνθρωποι, Η Ψυχολογία των Ανθρώπινων Σχέσεων», Δίοδος
  • Χάρις Τόμας, (2002), «Είμαι O’ key  Είσαι O’ Key : η ψυχολογία της διαπροσωπικής σχέσης με τη γλώσσα της συναισθηματικής ανάλυσης», Καστανιώτης
  • Δρ. Καζάζη Μαρία, (2008), «Ανθρώπινες σχέσεις και επικοινωνία», Έλλην
  • Ζαφείρης Α., Ζαφείρη Ε., Μουζακίτης Χ. (2008), «Οικογενειακή Θεραπεία : Θεωρία και Πρακτικές Εφαρμογές», Ελληνικά Γράμματα
  • Lofas J., (2000), «Νέοι οικογενειακοί κανόνες για τη δομή της οικογένειας του 2000 : Βοηθώντας την παραδοσιακή, τη μονογονεϊκή ή την αναδημιουργημένη οικογένεια να οικοδομήσει λειτουργικό σπιτικό», Θυμάρι
  • Παπαδιώτη – Αθανασίου Β., (2006), «Οικογένεια και όρια : συστημική προσέγγιση», Ελληνικά Γράμματα
  • Dr. Rogge Jan-Uwe, (2010), «Οι γονείς βάζουν όρια» Θυμάρι
  • Schopler Eric, (1995), «Εγχειρίδιο επιβίωσης γονέων», Ελληνική Εταιρεία Προστασίας Αυτιστικών Ατόμων
  • Δρ Ντινκμέγιερ Ντον, Δρ Μακ-Κέι Γκάρυ (2009), «Σχολείο για Γονείς ( Βιβλίο Πρώτο) – Για παιδιά Νηπιακής και Πρωτοσχολικής Ηλικίας, Θυμάρι
  • Δρ Ντινκμέγιερ Ντον, Δρ Μακ-Κέι Γκάρυ (2009), «Γονείς και έφηβοι : από τις συγκρούσεις στη συνεργασίας( Σχολείο Για γονείς, Βιβλίο Δεύτερο), Θυμάρι
  • Χαντζηχρήστου Χρ. (2009), “Ο χωρισμός των γονέων, το διαζύγιο και τα παιδιά : η προσαρμογή των παιδιών στην διπυρηνική οικογένεια και στο σχολείο», Ελληνικά Γράμματα
  • Πιαζέ Ζαν, (2001), «Η γλώσσα και η σκέψη του παιδιού», Καστανιώτης
  • Dr. – Uwe Rogge Juan, (2009) «Τα παιδιά χρειάζονται όρια, τα έχουν ανάγκη», Θυμάρι
  • Πρεκατέ Βικτωρία, (2008), «Η κακοποίηση του παιδιού στο σχολείο και στην οικογένεια», Βήτα
  • Τριλιβά, Σ., Αναγνωστοπούλου, Τ., Χατζηνικολάου, Σ. (2008). Ούτε καλύτερος, ούτε χειρότερος…. απλά Διαφορετικός : Ασκήσεις ευαισθητοποίησης στη διαφορετικότητα για παιδιά Δημοτικού και Γυμνασίου. Gutenberg
  • Αρχοντάκη Ζάνα & Φιλίππου Δάφνη, (2003), «205 Βιωματικές Ασκήσεις για εμψύχωση ομάδων: ψυχοθεραπείας, κοινωνικής εργασίας, εκπαίδευσης», ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ, ΑΘΗΝΑ
  • Morris June, (2003), «Κουβεντιάζοντας για το σεξ με τα παιδιά μας της εφηβείας : Οι έφηβοι, η σεξουαλικότητα στη σύγχρονη κοινωνία και ο ρόλος της οικογένειας», Θυμάρι
  • ΚΕΘΕΑ, (1998) «ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ» Εκπαιδευτικό Υλικό Πρόληψης Βασικό Πρόγραμμα», Σχήμα & Χρώμμα, Θες/νίκη
  • Ignjatović-Savić Nada, (2007), «Smile Keepers 2», Education for peace
  • Σώκου Κ., (2000), «Προαγωγή της ψυχικής και συναισθηματικής υγείας στο σχολείο», Ελληνικά Γράμματα
  • Πλωμαρίτου, Β. (2009).  Πρόγραμμα ανάπτυξης Συναισθηματικής Νοημοσύνης. Γρηγόρη
  • Ρούσης, Α. (2007) «Ναρκωτικά και ανήλικοι : ο ρόλος της Οικογένειας», Γρηγόρης
  • Μπεχράκη, Κ. (2002) «Σχολές Γονέων : Εμπειρίες – Προοπτικές», Ελληνικά Γράμματα
  • Μαλικιώση, Μ., κ.α. (2000), «Συμβουλευτική Γονέων για ένα ευτυχισμένο αύριο των παιδιών μας», Ινστιντούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων
  • Τριανταφύλλου, Κ., (2009),  «Έφηβοι και Γονείς, Συμβουλευτική για γονείς εφήβων», Σαββάλας
  • Μαρσελλί Ντανιέλ & Ντε Λα Μπορί Γκυρεμέτ, (2008), «Αναστατωμένοι έφηβοι…Αναστατωμένοι γονείς : Απαντήσεις ειδικών σε ερωτήσεις γονέων»,  Πατάκη
  • Παπαχρηστόπουλος Νίκος, (2011), «Σχολές Γονέων : Η οικογένεια στην σύγχρονη εποχή», ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ
  • Ζεργιώτης Ανδρέας, (2011), «Σχολές Γονέων : Διαφυλικές Σχέσεις», ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ
  • Μάνεσης Νικόλαος, (2011), «Σχολές Γονέων : Στερεότυπα και διακρίσεις στην οικογένεια», ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ
  • Τσίρος Χαράλαμπος, (2011), «Σχολές Γονέων : Συμβουλευτική γονέων παιδιών με ειδικές ανάγκες», ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ
  • Γιοβαζολιάς Θεόδωρος, (2011), «Σχολές Γονέων : Συνεργασία εκπαιδευτικών – οικογένειας»,
  • ΥΠΟΥΡΓΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣΗ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ
  • Γεώργας Δημήτριος, (2011), Σχολές Γονέων : Ψυχολογική Υποστήριξη και Αγωγή Υγείας ευάλωτων κοινωνικών ομάδων», ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ
  • Γιοβαζολιάς Θεόδωρος, κ.α., (2011) «Σχολές Γονέων : Βιωματικές Ασκήσεις», ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ